vrijdag 9 juni 2017

Berendag: Druk, druk, druk

 
 
Ik ben helaas niet in de gelegenheid geweest om te schrijven.
Het is vreselijk druk geweest.
 
Met trainen, want als je aan de Vierdaagse van Nijmegen meedoet, moet je wel de nodige kilometers maken. Hier rusten we uit. De beer Wil of Ger, we zijn er nog niet steeds niet uit hoe hij heet, gaat ook mee naar Nijmegen.
We zijn al op veel plaatsten geweest. Zie ook:
 
Daarnaast is de berenfamilie bezig met verhuizen. Ik heb hen natuurlijk daarmee geholpen. Ze zijn nu op hun nieuwe stekje. Het moet nog wel goed ingericht worden, maar dat komt wel goed.
 

 

 
 
Daarnaast hebben we een logé. Zijn naam is Ger of Wil. Dat verandert met de dag. Hij weet niet goed welke naam hij mooier vindt.
Deze meneer logeert bij ons omdat hij graag een pak wil hebben. Hij had de pakken van de kinderen van de berenfamilie gezien. Goed, dan zullen we dat voor hem maken.
 

 
 
 
 
Het begin is er. We zullen nog hard moeten werken. Maar dat komt helemaal goed. 

 


3 opmerkingen:

  1. Neem je tijd nu maar om je voor te bereiden, het pak voor "beer" geraakt wel af, al is het wat later, hij moet maar geduld hebben en mag al mee, dus niet sputteren! De verhuis is goed verlopen zie ik, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Na een goede voorbereiding waarbij even de poppen en beren op de tweede plaats kwamen, heb ik ondertussen de Vierdaagse gelopen en ik heb het gehaald. Mijn eerste Vierdaagsekruisje is binnen.

      Verwijderen
  2. Succes met de klus, dat is nog wel even een werkje!
    En ook succes met de voorbereidingen voor de vierdaagse natuurlijk :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen